1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
Ontzet Notitie
Welkom bij de opening van HetGameS de server! Mochten er problemen zijn, noteer deze dan op het bugreports forum. Met vriendelijke groeten, NexiousPlayz (Web-Dev)

» Half gestopt.

Discussie in 'Afgesloten threads' gestart door TheVirusy, 13 sep 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. TheVirusy

TheVirusy Actief lid

Leuk Bevonden:
    157
    Beste lezer,

Waarschijnlijk hebben vele van jullie gemerkt dat ik heel erg weinig online ben. Dat komt omdat ik het groot en deels druk heb met school. Op dit moment gaat school eventjes voor. Daarom kom ik de hele week misschien maar in totaal 15-30 minuten online. Ik wil gewoon mijn best doen op school, daarmee bedoel ik dat ik Hgs soort van nu laat vallen/liggen. Ik stop niet 100% met HetGameS, maar voor nu join ik niet veel meer. Hopelijk hebben jullie hier begrip voor. Dankjewel. <3

Met vriendelijke groet,

TheVirusy - Erik

Jenskuhh vindt dit leuk.
  2. Jenskuhh

Jenskuhh Nieuw lid

Leuk Bevonden:
    0
    Respect !

3. McMurtun

McMurtun Moderator
    Moderator

Minecraft account: McMurtun
    Leuk Bevonden:
    119
    Helaas, maar begrijpelijk dat school voor gaat. Heel veel succes kerel! Graag volgende keer dergelijke posts in offtopic plaatsen.

~Closed~

Jenskuhh vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  • Over ons

Het startte allemaal op een Youtube channel: HetGames. Nu is er een server waar jij, samen met Harm en je vrienden de leukste Minecraft games kan spelen! Join ons op play.hetgames.nl!
  • Like ons op Facebook

• Doneer!

Het management van HetGames werkt enorm hard om te zorgen dat onze server en community het beste van het beste is. Als je wilt doneren zou dit enorm fijn zijn, zo bouwen we samen een geweldig netwerk!

Doneren!