1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
Ontzet Notitie
Welkom bij de opening van HetGameS de server! Mochten er problemen zijn, noteer deze dan op het bugreports forum. Met vriendelijke groeten, NexiousPlayz (Web-Dev)

» Geweldig Nieuws toch ... die problemen nu

Discussie in 'Afgesloten threads' gestart door Rahmzus, 5 sep 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rahmzus

Rahmzus Nieuw lid

Leuk Bevonden:
    1
    Hoe kan je het forum lezen - lees ik vandaag (voor het eerst) het forum zie ik dat er problemen zijn met het spel. Maar voor mij betekend dat dus dat de server weer in de lucht is. Na een week Sky Blocks ben ik dermate verslaafd dat ik 2 avonden onrustig tussen computer en me sociale leven heen ijsbeerde.
    Vanavond thuis ga ik dan ook door met me dorpje Rahmsterdam en ik hoop dat we weer vollop genieten van de handel en wandelen over elkaars eiland.
    Hierbij wil ik iedereen dan ook bedanken voor hun inzet om die server weer online te krijgen. Tot straks!!!

rururururu vindt dit leuk.
  2. McMurtun

McMurtun Moderator
    Moderator

Minecraft account: McMurtun
    Leuk Bevonden:
    119
    Dank voor je bericht Rahmzus, dat waarderen we zeker! :)

~Closed~

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  • Over ons

Het startte allemaal op een Youtube channel: HetGames. Nu is er een server waar jij, samen met Harm en je vrienden de leukste Minecraft games kan spelen! Join ons op play.hetgames.nl!
  • Like ons op Facebook

• Doneer!

Het management van HetGames werkt enorm hard om te zorgen dat onze server en community het beste van het beste is. Als je wilt doneren zou dit enorm fijn zijn, zo bouwen we samen een geweldig netwerk!

Doneren!